Goed hoor! Mooie bloemen én even iets geks in het adres gecheckt, heel fijn.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marièlle Beek
- Diana Dorrestijn
De bos bloemen die geleverd is was erg mooi! De ontvanger was er erg blij mee. Betrouwbaar en volgens afspraak vroeg in de ochtend geleverd.
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Jaap Ettema
Erg mooi bos bloemen correct en op tijd bezorgd!
- Yvonne de Werk
Gemakkelijk te bestellen.
- LdG
Makkelijk besteld, vlot geleverd en mooi boeket.
- Wiekie
Ik vond het boeket wel erg bescheiden. Op de website ziet het er royaler uit ! Wel keurig volgens afspraak bezorgd.