Echt een mooi boeket voor een een redelijke prijs. Bezorgkosten van ca €8 zijn wel erg hoog in vergelijking met andere sites. Maar dat is de bloemist niet te verwijten.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nini
- A Hultink
Ik had iets grotere bos verwacht voor het bedrag. Verder goed op tijd bezorgd.
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Erica Haverkamp
De bestelling ging eenvoudig. De bloemen waren prachtig. Bezorging ging ook goed.
- Bianca De Groot
Makkelijk te bestellen. Boeket lijkt ook op wat je besteld. Komt afspraken na.
- Anne Marie de Jong
Makkelijk besteld, veel keuze, keurig afgeleverd, prachtig boeket goed ontvangen!
- Marianne
Ondanks dat de ontvanger niet thuis was, werd het prachtige boeket toch de volgende dag nog eens bezorgd.