Goede website en het was een heel mooi boeket! Bezorger was ook netjes en vriendelijk. Ga zeker weer eens bestellen bij de buurtbloemist!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Thérèse
- Jet
Boeket zag er anders uit dan op het plaatje.
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Ellis
Om 10:18 uur ‘s ochtends plaatste ik een bestelling om een boeket te bezorgen voor een jarige vriendin. Om half negen ‘s avonds was het er nog niet. Appje gestuurd, bloemist was niet telefonisch bereikbaar. Twintig minuten later werd het bezorgd. Een beetje een teleurstelling, zo laat. We hadden ook gevraagd om zoveel mogelijk paarse bloemen, maar daar is niet aan voldaan, noch antwoord op gekomen. De terugkoppeling was ook niet dat je denkt: daar bestel ik nog een keertje. De reden: “we rijden duurzaam en soms gaat er weleens wat mis”. Er had wel een excuus af gekund.
- Hilde
Super goede en snelle , professionele service! Perfect!👌🏻🌹
- Heleen
Snelle bevestiging en levering keurig op tijd
- LB
Mooi aanbod, levering netjes uitgevoerd op de aangegeven dag.