Goede service, vriendelijk en behulpzaam, prachtige bloemen!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nadine Leenders
- Marij Saarloos
Snelle levering en ze was er super blij mee ..mooi bloemstuk
Hoe zou je Buurtbloemist.nl beoordelen?
- Catootje
Goede service
- Angelique de Vente
Heel gemakkelijk bestellen en laten leveren. Het gekke is wel dat ik er een vaas bij besteld heb maar die is er niet bijgeleverd. Ook niet betaald hoor maar ik kon dus nergens terugvinden hoe je de vaas erbij moest krijgen terwijl er wel werd gevraagd of je die erbij wilde. Ik heb dus bevestigend geantwoord en later bij betalen zat hij er niet bij. Mijn moeder was erg blij met de prachtige bos en dat is het belangrijkste!
- Elma
Vlotte s
- Tona Versluis
Ontvanger was ziek en lag in bed, maar werd blij van een prachtig