Jongens, Dag, heel goede, leuke sneaxx van Adidas. In goede staat aangekomen. Prima koerier dienst. En ik vind het heel leuk om mijn nederlands to oefenen. Bedankt!
Approvato
Membro di ValuedShops dal 2024
Monitoraggio regolare
Condizioni chiare
Gestione dei reclami
Vero imprenditore
ValuedShops recensioni
Gestito imparzialmente da ValuedShops. Leggi i nostri policy e termini.
- Christine Gaukroger
- Floor
Heel blij met mijn aankoop! Snelle levering, goed verpakt en precies zoals op de site aangegeven, dus heel blij mee, aanrader!
Come valuta SNEAXX?
- Livia Löhrer
Ich warte seit dem 24.4 bis heute 8.5 auf meine Bestellung welche in 5-8 Tagen ankommen sollte. Bis heute wurde sie nicht versendet
- Jenny
Suivi de livraison très bien par contre le carton a chaussure en mauvais état comme écrasé mais chaussures en bon états
- Janine Mackenzie
I still have not reveived my product .
- Alex
Tre bien