Leuke gepersonaliseerde kadootjes! Goede communicatie. Ik heb er al vaker verschillende kadootjes besteld. Ook heb ik shampoo bars besteld! Ik ben tevreden.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tanja
- Niels
Ik ben zeer tevreden over mijn bestelling. Ik heb onder andere cadeaupapier en een kraamcadeau aangeschaft. De service was uitstekend; hierbij kon ik zelf aangeven hoe ik het wilde hebben en ze dacht ook goed met me mee. Erg vriendelijk en klantgericht. Ook de kwaliteit van de producten is goed en ik vind het super dat de producten duurzaam zijn. Bedankt voor de goede ervaring!
Hoe zou je Natural giftshop beoordelen?
- Rianne Brouwer
Snelle service, heel vriendelijk en komt met mooie ideeën.