Mijn bestelling was met zorg en aandacht ingepakt. Het was een feest om het uit te pakken. Mooie producten van goede kwaliteit.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Noëlle
- Richelle
Leuke site! Bestelling kwam snel en was super leuk verpakt. Ik ben er blij mee!!
Hoe zou je By Liev beoordelen?
- Valentijn
Snelle levering, erg tevreden.
- Milou
De levering was snel en mijn bestelling was mooi verpakt. Het handgeschreven kaartje erbij maakt het persoonlijk. Zeer tevreden en mooie prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga zeker vaker bestellen.
- Nico
Je merkt in alles het enthousiasme, van bestelling tot het ontvangen. Ik als man heb een site gevonden om cadeautjes voor mijn dochter en vrouw te kopen 😀
- Saida Van Kruining
Snelle levering en mooi verpakt!