Ik koop 4 pc waarvan er 42 in voorraad zijn volgens de site. Dan zijn ze plots niet meer voorradig. Ik heb 4 pc betaald en tot nu toe nog geen pc ontvangen. De communicatie loopt erg moeilijk. We zijn nu al 10 dagen verger geen pc en geen vooruitzichten naar een oplossing. Levering binnen de 24 uur . Ik begrijp dat dat soms mis kan lopen. Maar er moet wel een oplossing in zicht zijn na tien dagen. Kort na dit schrijven een mail met een voorstel tot een oplossing. Nu nog een paar dagen wachten met een klein hartje. Ik moet Remakt bedanken het kwam snel in orde. Groetjes Walter
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Walter Belen
- Noel Ghys
Snelle levering en in uitstekende staat zoals beschreven
Hoe zou je ReMarkt.be beoordelen?
- Pierre Quartier
Vlotte levering. Alles mooi verpakt. Laptop perfect zoals beschreven. . 100% tevreden
- S.I. (BELGIE)
Zeer tevreden, zaterdagavond besteld, dinsdag netjes geleverd zoals afgesproken. Verzorgde verzending, kwalitatief product. Intussen vaste klant geworden. We zijn gewoon heel tevreden met zowel producten als service! Tot gauw!
- Roger Micholt
Softwarematig oké, hardware was op vele facetten niet voldoende nagezien en/of vernieuwd. Mail gestuurd met de mankementen en geen antwoord gekregen.
- Ben Spalanca
Bedankt voor het opject wat men vrij snel geleverd werd. Ben tevreden met het aankoop.Moet er eerst aan wennen. Het is niet de eerste X dat ik hier een toestel aankoop . De eerste laptop was een Delll E 7440 latitude,de dweede was een hp pavilion dts . Bijde waren widows 10 , waar er geen ondersteuning op windows 11 kon.ingesteld worden Jammer. Bij deze moet ik eerts wat beveileging software instaleren vooraleer ik er aan begint. Maar toch bedankt voor het aankoop. Groet.