Bestellen duurde langer als verwacht en track en tracé gaf lang aan dat post nl het pakketje nog niet had. Maar de klantenservice hielp me goed en uiteindelijk nog steeds binnen de beloofde tijd mijn pakketje binnengekregen. Goede prijs voor de producten en kreeg een leuk kadootje erbij en een tegoedbon voor de volgende bestellen. Dik tevreden
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- sabro
super goede olie ,snelle bezorging + kadootje
Hoe zou je Zen by Zen beoordelen?
- Monique Fransen
Goede producten, snelle correcte levering. Met een persoonlijke touch!
- Francisco Oliveira
Snelle levering.
- Cyrilla
Snelle levering en fijne producten.
- Szymon Niezychowski
Fast delivery and high quality products. For sure I will order second time.