Hoe kan ik iets beoordelen als ik ze nog niet ontvangen heb? Op de website staat te lezen ontvangen dag erna indien je voor 14u besteld hebt. We zijn al dagen verder en nog steeds niets. Gemakkelijk om het op gsl te steken
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Nele De Belie
Supermooi boeket!
Hoe zou je Droogbloemetjes.nl beoordelen?
- Anja Boswinkel
Heel mooi boeket,precies zoals op de afbeelding.En snelle levering
- Vitae Wellness Roosendaal
Snelle levering volgens voorspelling. Goed in gepakt maat door dat de bossen los in doos liggen. Ook al staat er breekbaar op schuiven ze toch heen en weer door doos wat voor beschadiging zorgt. Misschien toch zo'n flessen in deling om deze inverpakt in te stoppen zodat ze dan onderweg niet heen en weer door de doos schuiven en als nog beschadigd raken.
- Bo
Zeer snelle en verzorgde levering
- Astrid
Snelle levering, mooie bos bloemen