Ik heb nog steeds niets ontvangen. Al 4 dagen dat het op GLS sorteercentrum staat. GLS zelf weten van niets en op jullie site wordt ik niet erkend dat ik iets gekocht heb. Was ook de laatste keer dat ik iets besteld. 80€ gwn weg... zoveel reclame maken van vr 14h besteld de dag erna in huis. Is niet het geval mensen... niet oké service.!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kel Vriens
- Sari van Velzen
Snelle levering, netjes verpakt en een leuk kaartje erbij!
Hoe zou je Droogbloemetjes.nl beoordelen?
- Mvd
Levering optijd, ziet er goed uit. Mooi gratis kaartje. Goede service
- Amy
Snelle levering, mooie kwali
- Martien Fijnheer
Ik bestelde 3 zijden "Strelitzia mini" maar kreeg met wat vertraging een doos met 4 bosjes diverse droogbloemen. Ik heb dat gelijk per email vermeld omdat jullie geen telefoonnummer melden Nog geen reactie ontvangen
- wiebe hofstra
gewoon goed