Verzenden prima! Bloemen zitten te dicht tegen elkaar aan waardoor er veel bloemblaadjes in de knel zitten en loslaten. Jammer, had een andere voorstelling van het boeketje. Blijft niet veel van over om kado te geven aan vrienden. Helaas!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Veronique Lindeman-Klaassen
- Ilse Salaets
De bloemen waren zeer goed verpakt. Ik ben niet into echte bloemen omdat ik die maar tijdelijk zijn. Ze verwelken vlug. Deze gedroogde bloemen zijn echt prachtig en blijven lang. Ook leuk is dat de vaasjes mee geleverd worden. Ze fleuren onze keuken en onze woonkamer op. Ik ben heel tevreden.
Hoe zou je Droogbloemetjes.nl beoordelen?
- Steven Modderman
Bestelling zou 4 dagen geleden geleverd moeten zijn. Blijkt na zelf er achter aan moeten bellen en mailen met de koeriersdienst dat het pakket beschadigd is geraakt en retour is verzonden. Heb dit nagevraagd bij droogbloemetjes en heb nog steeds geen reactie ontvangen. Daarnaast laten ze zelf ook niets weten over de voortgang van de verzending. *Heb ondertussen reactie ontvangen en ze zullen dezelfde dag nog een order versturen. **Ondertussen zijn de droogboeketten ontvangen. Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs, inclusief handgeschreven briefje met verontschuldigingen. Top!
- Christel Janssen
Snel en prachtig!
- Arthur Fellinger
Sneller geleverd dan vooraf opgegeven. Goede communicatie over bezorging. Mooi produkt.
- J
Een mooi vol boeket van goede kwaliteit, kundig verpakt en een leuk handgeschreven kaartje erbij. Een aanrader.