Onlangs had ik een cadeaubon gekregen. Deze kwam in een superleuk vilten envelop. Dat alleen is al leuk om te krijgen. Op de site kwam ik er niet helemaal uit. Gebeld en vriendelijk geholpen. Een dag later had ik de stickers binnen, die er top uitzien. Leuke webshop goede service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Desiree
- Daan Oude Bennink
Leuk ingepakt cadeau
Hoe zou je De Kleine Auto beoordelen?
- Ellemarie
Precies zoals op foto en snel geleverd!
- Anne Ries
-
- Cleo
Super leuke dingen en van mooie kwaliteit. Helaas was mijn levering vertraagd, maar ik werd super goed op de hoogte gehouden.
- Livia
Goede stickers plakken goed, ik heb het op laminaat en ongelakt hout geplakt en blijft goed plakken. Wel oppassen met scheef plakken want het zit goed vast. Levering was sneller dan gedacht. Vrijdag besteld en dinsdag in huis.