Persoonlijk en er wordt goed (na)gevraagd naar de persoonlijke wensen. Het wordt helemaal gemaakt zoals je zelf wilt. Dus uniek. Ik heb wat heen en weer gemaild en daar werd snel en prettig op gereageerd. Ik had er een heel goed gevoel bij en het resultaat is erg mooi! Geen reclamelabel op een persoonlijke naamslinger naaien.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- anoniem
- Jessica
Super snelle levering, ondanks de feestdagen! Precies zoals gewenst.
Hoe zou je De Kleine Auto beoordelen?
- Martine
Na een specifieke vraag/wens voor een geboorteslinger is er snel contact met mij opgenomen. De bereidwilligheid was groot om aan mijn wens te voldoen. Verbeterpunten geen
- Eleonore de Wild
De communicatie springt er bovenuit. Duidelijke mails en snelle reactie. Verbeterpunten Probeer de site iets overzichtelijker te maken. Je hebt nu qua vlaggetjes teveel keus en is daardoor lastig te zien wat het verschil is.
- Anouk
Super leuke naamslinger. En een hele snelle levering
- G.Th. Hilhorst
Duurzaamheid, kwaliteit van gebruik materialen spreken mij erg aan. Je ziet ook dat er eigen ontwerpen zijn gemaakt en die ook door de betrokkenen wordt gemaakt.