Voor de geboorte van onze zoon een naamslinger besteld. We waren een beetje laat, namelijk 1 dag voor de uitgerekende datum. Door de snelle levering is de slinger binnen nog ruim voordat onze zoon geboren is. De slinger is mooi gemaakt en de communicatie was helder en persoonlijk. Verbeterpunten Geen
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Naomi
- Kim
Keurig en betrouwbaar bedrijf Verbeterpunten Nvt
Hoe zou je De Kleine Auto beoordelen?
- Vera
Geweldige service en fijne communicatie!
- lianne kamp
snelle reactie na mailtje netjes en duidelijke reactie binnen twee dagen had ik mijn bestelling in huis superleuk verpakt ! heb ik niet ! Ga vooral zo door
- Angelique
Ontzettend netjes geholpen. Er is mij nog gevraagd of het een kadootje was, dan zou het worden ingepakt. Dit is allemaal super opgepakt.
- Linda
Na bestelling meteen een mail ontvangen met daarin de datum waarop de slinger gemaakt zou worden. Dag nadat hij gemaakt was viel hij op de mat. Erg mooie slinger. Mooie stof, goede kwaliteit.