- goede communicatie - duidelijke en heldere afspraken - alle artikelen waren erg netjes verpakt - bestelling werd netjes geleverd via PostNL en in het pakket zat ook een leuk persoonlijk kaartje. Je hebt een leuk assortiment. Misschien in de toekomst uitbreiden naar assortiment voor meisjeskamers? Verder vooral doorgaan zo!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Martijn
- Diana
- Snelle reacties terug op vragen - Service perfect (oa kleurstaaltjes die ik kreeg opgestuurd) - En het belangrijkste.. eindresultaat is mooi!
Hoe zou je De Kleine Auto beoordelen?
- Yvonne
Nadat ik mijn bestelling had gedaan kreeg ik een mail dat de bestelde producten later zouden worden opgestuurd omdat ze op vakantie waren. Maar ook dat ik daarom 10% kreeg en dat dit gedeelte teruggestort werd zodra ze terug waren van vakantie. Heel erg netjes. Verdere communicatie verliep ook erg goed en snel.
- anoniem
Goede en snelle communicatie via mail en daarnaast supersnel geleverd en ook nog eens ingepakt. Wat een service! Erg mooi kraamcadeau!
- Astrid
Goede service, leuke producten, snelle communicatie, kortom een aanrader!
- Miriam
Alles is naar eigen wens te bestellen. Het mail contact met Jolanda verliep prettig en snel. Verbeterpunten Geen