Goedgekeurd

Lid van WebwinkelKeur sinds 2024


  • Regelmatige monitoring
  • Duidelijke voorwaarden
  • Klachtenbeheer
  • Echte ondernemer

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
De Kleine Auto heeft 1854 5 ster reviews 1854
De Kleine Auto heeft 293 4 ster reviews 293
De Kleine Auto heeft 14 3 ster reviews 14
De Kleine Auto heeft 1 2 ster reviews 1
De Kleine Auto heeft 1 1 ster reviews 1

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Heni

    Jolanda is meedenkend en zeer flexibel. Er was zelfs ruimte voor bijzondere wensen. Nee, geen verbeterpunten, ga zo door!

  2. Annemieke

    Originele schilderijen/doeken voor de kinderkamer. Snelle levering en er wordt snel op emails gereageerd. Jolanda mag trots zijn op haar bedrijf!

  3. Hoe zou je De Kleine Auto beoordelen?

  4. Marinka

    4-luik besteld en helemaal naar eigen wens op kleur laten maken. Fijn ook dat je vooraf stofstaaltjes kunt krijgen om de juiste kleuren te kiezen. Daarnaast een kussensloop laten maken met een door Jolanda ontworpen vuurtoren en als laatste een muziekdoosje/hanger passend bij de andere spulletjes. Alles keurig verpakt geleverd, perfecte service! Verbeterpunten Blijf zo doorgaan!

  5. Tamara

    Handig dat de producten op maat en naar eigen wens kunnen worden gemaakt. Prettig persoonlijk contact, Jolanda denkt met je mee. vlotte levering, keurig ingepakt. Mijn zoon vond`t super, nogmaals bedankt! Verbeterpunten Ik kan er geen bedenken.

  6. Marije Manni

    Jolanda denkt mee, komt met suggesties! Alles zorgvuldig afgewerkt. Top! Verbeterpunten geen

  7. Marieke

    Zeer tevreden. Kreeg al heel snel een mailtje dat de schilderijtjes op voorraad waren ipv een levertijd. Ze werden oppgestuurd en dat alles was precies volgens toezegging. De schilderijtjes staan prachtig op mijn zoontjes` kamer. Goede afwerking, al veel complimentjes gekregen. Vind de schilderijtjes wel aan de prijs, maar het is het absoluut waard Verbeterpunten Tip: Ga hier vooral mee door, dan vertel ik het rond...