ik vind het aangenaam dat de geur van de produkten natuurlijk en niet chemisch is
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- De Smet Nancy
- Lied
Prima
Hoe zou je Seepje beoordelen?
- Heleen Klaucke
Verrassend en heel goed. Het is de eerste keer dat ik wasnoten gebruik en het bevalt heel goed. Het afwasmiddel en allesreiniger waren al een succes, ben blij met deze aanvulling.
- Lisette
Prima, fijn produkt.
- E. van Nes
goede ervaring, ik mis alleen de navulverpakki gen.
- Nel
De geur is prettig,en het wast heel goed schoon,ook op lage temperatuur