Bestelling goed en netjes verpakt ook snelle levering. En top een persoonlijk bedankje met kadootje.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Lydia
- Jeanette Spaan
Goede service en leuke producten!
Hoe zou je Gewoon Mo beoordelen?
- gre tuinstra
snelle service
- Jolanda Wijngaard
Mooie manden, opgehaald in de winkel. Leuk klein sfeervol zaakje!
- Jeannet Vrijheid
Gewoon, doen zoals afgesproken
- Jeanette
Leuke items, webshop ziet er perfect uit!