De batterij doet het niet; op al mijn vragen krijg ik dezelfde reactie (druk op de 'onzichtbare' knop maar die zie ik dus niet...); na 3 weken en 15 verzonden mails moet ik uiteindelijk een document invullen zodat ik een vervangbatterij zou kunnen krijgen; hierna niks meer gehoord; droevig verhaal; koop
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2024
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Michel
- Fred Beumer
Twee keer een mail gestuurd 02 en 04 december 2025 en 1 keer geprobeerd telefonisch te bereiken op 09 december jl. en voicemail ingesproken om mij terug te bellen i.v.m. een niet meegeleverde RS485-datakabel. Verder verzocht om terugbetaling van betalingstoeslag 3,99% over factuurprijs of te wel € 51,43 voor betaalmethode met VISA-kaart. Deze toeslag is volgens ingewonnen informatie wettelijk in Nederland verboden. Nu, 13 december 2025 in het geheel nog niets vernomen van Marstek Power, Den Haag. Terugbetaling van onterechte toeslag niet gerestitueerd gekregen. Bijzonder onfatsoenlijk!
Hoe zou je Marstek Power beoordelen?
- Kevin
Goede service en snelle levering!
- antwoorden niet op service mails, vraagtekens dan bij betrouwbaarheid qua service & garantie..
3 Venus E V3 batterijen bij gekocht, snelle levering, stevig ingepakt door transporteur op een palet. Qua prijs niet slecht, hoewel concurrentie allemaal rond dezelfde prijs zit. Op zowel website van marstek-power.eu als ematic-zonnepanelen.nl stond vermeld dat er RS-485 datakabels meegeleverd zouden zijn. Dit bleek echter niet het geval, sterker nog: ipv. mij op een correcte manier hierover te informeren, haalde men dit stilzwijgend van hun website af en negeert de klant straal. Tot op heden na 3 mails 0 antwoord. Wou er nog kopen, maar ga dit toch even herbekijken als dit de service is.
- salvatore giuliana
Opvolging levering niet makkelijk , geen track en trace
- Kim De vogelaer
Snelle levering, goed verpakt. Werkt goed… nu nog wachten of beter weer!