Het zou ze goed doen behulpzamer te worden. Ik kreeg een ander rek dan besteld toegezonden. Sedia was niet bereid om het goede rek te zenden voor de afgesproken prijs. Webwinkelkeur zegt daar het volgende over: "Ze lijken ook niet helemaal bereid om samen te werken met ons om tot een goede oplossing te komen, en dat is natuurlijk niet de bedoeling van het keurmerk". Ondertussen (28-04-'26) zijn ze niet meer aangesloten. Update (06-05-'26) oplossingsgerichte mail ontvangen van Sedia, die vriendelijker van toon was dan alle voorgaande mails. Uiteindelijk naar tevredenheid geregeld.
Goedgekeurd
Aspirant lid van WebwinkelKeur
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- ingrid
- egbert
Ze gaan voor oplossing zorgen.
Hoe zou je SediaXL beoordelen?
- zeven
Leuke winkel met veel producten.
- Emilie
Ik heb een erg goede ervaring met SediaXL. De website is overzichtelijk en het assortiment is modern en stijlvol. Het bestellen verliep eenvoudig en de communicatie over de levering was duidelijk. De kwaliteit van de producten viel positief op en alles zag er netjes afgewerkt uit. Ook de klantenservice reageert vriendelijk en behulpzaam bij vragen. Zeker een aanrader voor wie op zoek is naar comfortabele en stijlvolle meubels.
- Babette
Geweldige klantenservice. Ze reageren altijd binnen 15 minuten.
- Coen
5/5 sterren