jullie moeten geen dingen beloven die jullie niet leveren.(afstandsbediening)
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Sj Veenstra
- Anita
Onze fairybell is uitstekend bezorgd en ze zien nu ze staan er geweldig uit wij zijn super tevreden
Hoe zou je Tuindromen beoordelen?
- René
Lemax kersthuisje gekocht ver onder de prijs van Intratuin. Volgende dag geleverd!
- Patty Poot
leuke kerstboom
- Marijke Smit
Zo snel in huis, zat nog geen 24 uur tussen, dat heb ik nog niet 1x meegemaakt, toppie hoor, wat een service
- Jorrie Nijland
Kerstboom en kerstlichtjes besteld. Op 10 december de kerstboom ontvangen maar geen lampjes. Direct gemailed maar zit nu nog steeds met de klantenservice per mail voor elkaar te krijgen dat ik ze opgestuurd krijg. Het is bijna kerstmis Slechte service!