De levering van het bedje kwam net na de bevalling van onze zoon, de bezorgers waren erg vriendelijk en hebben het bedje netjes in elkaar gezet. Super service!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Kirsty Raemaekers
- Danielle
Het bedje wat wij besteld hebben bij MyBaby is erg fijn. Het is door het bedrijf in elkaar gezet, erg prettig. De service is duidelijk en het bedrijf is erg betrokken.
Hoe zou je MyBabyB.V. beoordelen?
- Joyce
Levering en installatie is vlekkeloos verlopen. Aardige kerels, uitleg en onderhoud over producten was zeer waardevol!
- Anja de Bruyne
Ben continu op hoogte gehouden i.v.m. leveringstijd! Zowel telefonisch als per mail. Zeer blij mee
- Julienne
Snelle levering
- Vicky
Ik heb alles in goede orde ontvangen en netjes ingepakt! Spullen staan klaar voor ons wondertje!