Bestelling niet ontvangen 5 sterren voor de klantenservice! De reden dat mijn bestelling niet aan kwam: ik vergat mn huisnummer in te vullen. De klantenservice vroeg om mijn huisnummer en beloofde de bestelling Alsnog te leveren. De wasstrips zijn alsnog keurig geleverd. Complimenten voor de snelle reactie en afhandeling van Ecofino.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- J. weber
- Maryse
Een heel fijn ruikend wasmiddel, wat ook nog eens hypoallergeen is. Ik ben er heel blij mee en geen gesleep meer met zware flessen wasmiddel maar gewoon thuis bezorgd!
Hoe zou je Ecofino beoordelen?
- Maus
Top product en super bedrijf. Heel blij mee.
- Faber
Bestellen gaat snel en eenvoudig, en mijn bestelling werd keurig op tijd geleverd. Wat ik vooral waardeer, is de aandacht voor duurzaamheid en het feit dat ze milieuvriendelijke producten aanbieden. De wasmiddelstrips werken perfect; ze lossen goed op, ruiken heerlijk en mijn kleding komt
- Marit
Met drie kinderen is de was nooit klaar, maar dankzij de wasstrips is het een stuk makkelijker geworden. Geen gesleep met zware flessen meer en toch schone, zachte kleding. Ik raad het iedereen aan!
- Sophie K.
Fantastisch concept! Het past door de brievenbus én mijn kleding voelt zacht en schoon aan. Aanrader!