Ik had bij Nicole aangegeven dat ik op zoek was naar cadeaupakketjes. Daarop heeft zij, in overleg met mij, perfecte cadeaupakketjes samengesteld! Ik kon ze gewoon via de webshop bestellen en dus nog wat andere dingen die ik nodig had mee bestellen. Het was netjes en goed ingepakt. Ondanks dat er glaswerk in zat, is alles heel aangekomen. Absolute aanrader deze winkel!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cora
- Silvia Goudsmit
Super mooie tulpen gekocht niet van echt te onderscheiden.Woon in de buurt dus heel makkelijk zelf opgehaald.
Hoe zou je Jouw dagelijks leven beoordelen?
- Annie van Hooff
Handig dat ophalen