Geleverd zoals beschreven, goed verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Cynthia de Hoogh
- Jacqueline Vossen
Goede en snelle service
Hoe zou je Jouw dagelijks leven beoordelen?
- Anja Hofman
Lieve Nicole, Dank je wel dat mijn nostalgische reis voortgezet kan worden met de mooie advent kaars. Alles was netjes en feestelijk ingepakt. De bestelling was snel binnen en een lief persoonlijk berichtje erbij.
- Marieke
mooi verpakt, snelle levering!
- Roxanne
Heel erg blij met mijn aankoop! Persoonlijke service met veel aandacht en zorg.
- Barbara
Erg leuke spulletjes voor in je huis. Ik had nu hele leuke herfst-items gevonden. Het wordt zo gezellig ingepakt. Klein feestje. En wat ideaal is dat je het ook op afspraak op kunt halen. Dus mocht je onverwacht ergens heen moeten, dan hoef je niet te wachten tot het met de post is gekomen. Het enige nadeel is dat Nicole steeds weer andere leuke dingen inkoopt, en dat je dus steeds blijft kopen.... (haha).