heb er vaker bestel en elke keer er weer blij mee .
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Nora Emmink
- meryem farsi
Pakketje was mooi en netjes in gepakt
Hoe zou je Rodenttopia beoordelen?
- Katrien Gielis
Alles is goed aangekomen. Mooi verpakt. Ik ben altijd zeer gelukkig wanneer mijn bestelling van rodenttopia aankomt
- Maud
Ik vind het een heel leuk bedrijf! Ze hebben echt leuke dingetjes en ook echt zo goedkoop! Ook zijn alle dingen veilig en dat ze je tegenwoordig echt bijna nooit! Ook was het bij mij heel snel binnen, ik zie ernaaruit om nog een bestelling te doen!
- Tonny Lucas
Was echt een cadeautje om uit te pakken! Je ziet dat het met veel liefde is ingepakt. Mijn hamsters smullen er ook allemaal van!
- Sarah Tillart
Ontzettend goede kwaliteit. Veel keuze. Eigenaar is erg professioneel en aardig. Nadat ik vroeg of ze de oogst kon verpakken dicht in plastic, had ze daar nul problemen mee en had ze ook een leuk cadeautje erbij gedaan. Ik heb deze webshop paar weken geleden gevonden en is voortaan mijn nummer 1 shop voor de oogst voor hamsters. Fijn dat de verzending niet duur is en dat de oogst betaalbaar is. In de toekomst ga ik nog zeker een zelfgemaakte hamster beeldje hier kopen van mijn twee hamsters.