Mooie kleding voor betaalbare prijs. En het wordt super leuk ingepakt je pakketje
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Ramona
- Elly klein Brink
Alles was keurig verpakt
Hoe zou je ModeLunna beoordelen?
- Mieke
Normaal gesproken ben ik altijd erg tevreden over Modelluna, maar de laatste 2 zendingen waren teleurstellend. De eerste zending waren het ballonshirts, niet wat ik gewend ben en de tweede zending waren de shirts veel langer en dikker dan normaal. Deze heb ik dan ook retourgezonden. Heel jammer, want in het begin waren het superfijne shirts van dunne kwaliteit, lekker luchtig voor de zomer en een goede lengte.
- Annette
Helaas op 21 mei bestelling geplaatst. Tot op heden niets ontvangen. Zou door GLS bezorgd zijn. Leverancier zou contact opnemen met GLS. TOT NU TOE 9 juni. Niets meer vernomen.
- Monique
De bestelling was makkelijk te plaatsen en de kleding is goed alleen deze keer een week moeten wachten op de levering das jammer.
- Margriet Schipper
Mooi zoals op de foto. Goede pasvorm. Blij mee