Moest zeer lang wachten op mijn bestelling. Duurde ook lang voordat er een reactie terug kwam op mijn vraag waar mijn bestelling bleef. Ik dacht even ik misschien opgelicht was. Achteraf lag iemand in het ziekenhuis die waarschijnlijk verantwoordelijk was voor de klantenservice en bestellingen. Daarna kwam het allemaal goed. Netjes verpakt.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Emmy
- linda wenselaer
Heel tevreden bestelling kwam vlug
Hoe zou je ModeLunna beoordelen?
- Margot De Meyst
Mooie kledij voor een schappelijke prijs, en steeds op tijd geleverd !
- Jolanda Zaaijer
De jurk
- Moontje
Artikel zelf tevreden mee maar vervoerder GLS echt zwaar knudde dat is voor mij een reden niet snel meer wat te bestellen. Voorheen was het via post nl veel beter
- Karin Lalleman
Leuke broek