Pakket goed ontvangen in een gezellig papiertje. Helaas 1 broek tekort. Er staat helaas niet op de pakbon de bedragen. Gr Janny
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Janny Floor
- GJ vd Oever
Was altijd super, maar nu met dat shop is het hopeloos, telkens stond er ,opnieuw bestellen,dus ik dat gedaan blijkt dat ik 3 x besteld had,plus 3 x betaald,ben daar erg van geschrokken.Ik ben bijna 76 en na mijn herseninfarct begrijp ik niet alles meerwat nieuw is.
Hoe zou je ModeLunna beoordelen?
- Ine Sprangers
Mooie en leuke kleding tegen een betaalbare prijs
- Net Schipper
Top broek
- Evelyn Bredewout
Goede kwaliteit en betaalbaar
- Jannie van Sluijs Rosendaal
Netjes geleverd. Mooie jurk