Nice package. U received what i ordered.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- VASILIS LOUKOPOULOS
- Tineke Hegeman
Vlotte service
Hoe zou je Happy Earth beoordelen?
- Hanny
Weer een natuurvriendelijk én microplasticvrij merk gevonden! Ruikt ook nog eens verrukkelijk.
- Maarten
Goede service en deo werkt goed
- Madany Arizona
Zeer pittige prijs voor de body wash (11 euro totaal voor product + verzending naar een land naast NL), de body wash is goed. De geur is een beetje vreemd als je het direct uit de fles ruikt. Maar zodra je het in de douche gebruikt, wordt het eigenlijk best goed. De body wash is zacht voor gevoelige huid, het droogt niet uit en laat de huid soepel zonder alle oliën te verwijderen of te bedekken met een synthetische laag olie die je altijd vindt in conventionele goedkope producten. En in tegenstelling tot conventionele body washes heeft deze geen vreemde consistentie en geen vreemde fluorescerende kleuren.
Vertaald met AI - Danielle
Ik gebruik al langere tijd de deo balm, ik ben er erg tevreden over! Smeert goed uit en geen last van geurtjes meer. Toen ik mailde met een "klacht" (er zaten korreltjes in waardoor hij niet goed uitgesmeerd kon worden) werd er gelijk op gereageerd en kreeg ik nieuwe opgestuurd. Dus top service!