Ik gebruik al een tijdje producten van Happy Earth omdat ze lekker ruiken, ze goed werken en ze troepvrij zijn en daarmee lief voor onszelf en onze omgeving. Oja, en ook nog een beetje vanwege de gezellige verpakking :-)! Mijn laatste aankoop, 2 deodorant spuitbussen, bleken alleen niet goed te werken. Nadat ik een e-mail hierover had gestuurd, ontving ik meteen een fijne oplossing. Service is dus ook top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda
- Elisabeth
Kreeg gratis pakketje van Vriendenloterij met handzeep, showergel en bodylotion . Handig dacht ik maar ….. wat een nare geurtjes, meteen In de vuilnisbak gegooid .
Hoe zou je Happy Earth beoordelen?
- PJ van Haastert
Snel geleverd en heerlijk ruikende producten (zeep en douchegel).
- Thomas Kok
Shampoo en showers bars kwamen in een brievenbus pakket (wel zo handig) en snel geleverd.
- Cees Bettink
Als bulk aantrekkelijk geprijsd
- Anna
Ben al heel lang 'n fan van Happy Earth. Fijne producten, goede kwaliteit & verantwoord voor milieu. Dus heerlijk op alle gebieden!! Laatst iets minder enthousiast over 'n nieuwe geur, kreeg onmiddellijk 2 artikelen met m'n lievelingsgeur! Klantvriendelijk