Lidmaatschap geannuleerd

Lidmaatschap per 2026 stopgezet

WebwinkelKeur Reviews

WebwinkelKeur
Filter reviews op score
Softlicense group LTD heeft 14 5 ster reviews 14
Softlicense group LTD heeft 2 4 ster reviews 2
Softlicense group LTD heeft 0 3 ster reviews 0
Softlicense group LTD heeft 2 2 ster reviews 2
Softlicense group LTD heeft 3 1 ster reviews 3

Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.

  1. Geen factuur ontvangen als zakelijke klant

    Begin vorige maand hebben wij drie licenties bij u aangekocht. Voorafgaand aan de aankoop is ons toegezegd dat wij hiervan een factuur in PDF-formaat met btw-specificatie zouden ontvangen. Tot op heden hebben wij, ondanks meerdere keren contact via chat en e-mail, deze factuur helaas nog niet mogen ontvangen. Dit is voor zakelijke klanten wel een must.

  2. Falco

    Product niet geleverd! Ik heb ongeveer 3,5 dag geleden een Adobe licentie gekocht, maar hem nog steeds niet binnen. Terwijl deze "binnen enkele minuten" geleverd zou moeten worden. Ik heb gemaild en geprobeerd te bellen, maar krijg geen gehoor. UPDATE: Een week later kreeg ik toch nog de jaarlicentie. Het product is dus geleverd en werkt, alleen duurde het wel langer dan beloofd en leverde het toch wat frustratie op. UPDATE 2: Een half jaar later kom ik niet meer in het Creative Cloud account, terwijl ik een jaalicentie heb. Ik snap dat het goedkoper is, maar het levert alleen maar gedoe op!

  3. Hoe zou je Softlicense group LTD beoordelen?

  4. Steven

    "Binnen enkele minuten" wordt er gecommuniceerd. Na een klacht, twee dagen later mijn licentie ontvangen. UPDATE: Ik heb alleen een maandlicentie ontvangen! Helemaal geen jaarlicentie, waar ik wel voor het betaald. Het bedrijf reageert niet.

  5. Niek

    2 licenties besteld (Creative Cloud en Canva Pro). Moest er zelf achteraan mailen waardoor mijn Adobe licentie werd geleverd. Dus zeker geen 'vrijwel directe levering'. Heb 48 uur op mijn Canva licentie moeten wachten en pas na flink dreigen en deze negatieve review (eerdere versie) kreeg ik weer contact en mijn licentie. Eerder kreeg ik namelijk geen antwoord meer op emails en de chat was ook erg traag. Daarom van 1 ster naar 2 sterren.

  6. Semih

    Adobe licentie besteld, de code werd direct bezorgd in mijn inbox en kon em direct inwsiselen

  7. Bart

    Klantenservice heeft me netjes geholpen, thanks barry