Woensdag container besteld voor vrijdag. Levering 7-13. Hij kwam uiteindelijk pas 18.15! Na 3x gebeld te hebben, en elke keer, ja binnen nu en 2 uur. Het was erg druk geweest ivm Hemelvaartsdag ervoor. Maar geef dan woensdag niet aan dat hij vrijdagochtend geleverd wordt. Dan weet je toch al dat het druk is. Of bel vrijdagochtend dat er iets mis is gegaan met de planning. Nu hebben we donderdag en vrijdag geklusd en konden vrijdag niet verder omdat we kniehoog in het puin stonden. We hebben het uiteindelijk anders op gelost, maar daardoor was de container overbodig. Zonde van het geld
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Damania
- michel prins
Komen afspraken naar en vriendelijke mensen
Hoe zou je Gebroeders Reinds Handelsonderneming beoordelen?
- Mark Bakker
Prima geregeld
- J.b Stinissen
Zeer tevreden
- Ruud
Super vriendelijk bedrijf. We hadden met spoed een container nodig, en ondanks de drukte werd deze netjes geleverd. Als ik ooit nog weer een container nodig ben ga ik die zeker bij hun bestellen.
- G. Tuinman-Hagting
Vriendelijk, sociaal, meedenken, afspraak is afspraak. Topbedrijf.