Telefonisch goed en keurig te woord gestaan 1e bestelling en levering ging zoals afgesproken. 2e bestelling, 2 keer uitgestelde levering, waarvan 1 keer een mail over gehad. Vermoedelijk ga ik er nog wel eens bestellen, mits ze de logisitek beter onder de knie hebben in mijn geval.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Rieny
- ton
bestelling online correct geregeld word netjes op de hoogte gehouden wanneer het bezorgd word prima bedrijf
Hoe zou je Schilderscentrum B.V. beoordelen?
- Mart
Goedkoop en groot assortiment (merken, kleuren en verpakkingsafmetingen).
- Johan
Eenvoudige bestelprocedure, Snelle en correcte verzending.
- Buijze
snelle levering verzendkosten prijs
- W v lunsen
Nooit een probleem gehad altijd keurig op tijd met levering