Prijs zeer goed en zoals beloofd volgende dag geleverd in de avond. Overal dus goed. N.B. verbeterpunt als je zelf een account op website kunt maken en je bestelling zelf kunt volgen. Ook de whatsapp antwoorden duren lang en zijn kort en onpersoonlijk.
Lidmaatschap ingetrokken
Lidmaatschap ingetrokken sinds 2025, wegens geschillen niet opgelost
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christiaan van Dam
- Peter Vd linde
De Fatbike was een dag te laat,( dit kan gebeuren maar het was niet gemeld)zou gemonteerd worden, hier was wel voor betaald, maar dit is goed opgelost. het slot zat er ook niet bij , maar deze word nog op gestuurd . een supere mooie fatbike
Hoe zou je fatbikestunt beoordelen?
- M
Klantenservice is slecht te bereiken .. zorg voor betere communicatie met klant ook je track&trace klopt niet .. hou je klanten beter op de hoogte !!!! Klanten raken gefrustreerd en krijgen nare onderbuik gevoel.. ik heb fat bike wel ontvangen maar had mijn twijfels of deze wel bezorgd zou worden door bovenste tekst…
- s
Mijn zoon is superblij met zijn Fatbike! Supersnelle service!
- danny Venlo
Snelle levering , goed verpakt en ik denk de goedkoopste ik zou zeggen zoek je er een haal hem hier
- ashanty
ben er blij mee alleen me gratis tasje niet bij gekregen maar ben er super blij mee.