Fam. A. van de Pol
Deze review is verzameld via WebwinkelKeur en is herleidbaar tot een aankoop bij Plantenbakken & Zo, wat wijst op een authentieke ervaring.
Hoe we reviews verifiëren
Hoe we reviews verifiëren
Goed
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
Goed
Kost wat maar dan heb je ook wat. Bezorging perfect, auto was online te volgen.
Goede bezorging en Goede kwaliteit
Hoi, goede communicatie, levering enmooi product. Tevreden✌️🌴
Helemaal top! Een voorbeeld voor andere bedrijven. Ik was zeer content met de ervaring met hun. Zeer snelle en behulpzame klantenservice. Vrolijke chauffeur die oplossing gericht meedacht met mij. Het is dat er niet meer bakken op mijn balkon kunnen anders had ik er zo weer besteld! Pluim voor de mensen.
netjes op tijd geleverd maar helaas 3 kleuren wit ontvangen wat als geheel niet mooi is.