Snel geleverd, leuke merken en nette prijs!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin
- Saar
Super mooie winkel! Heel groot aanbod en fijn personeel. Ook mijn online bestelling heel snel ontvangen!
Hoe zou je Ko&Flo beoordelen?
- Bettie Ghuijs
Leuke winkel goed geslaagd!
- Simone
Ik had verwacht dat de bestelling eerder zou binnen komen, gelukkig nog net op tijd gekregen voordat we met vakantie gingen. Helaas 1 jurkje in de verkeerde maat gekregen. Maat 122 besteld en 134 gekregen, hoe dan vraag ik mij af...pakketje zag er verder wel heel netjes uit, goed verpakt en met een leuke attentie.
- Tamara
Fijne website met enorme keuze. Advies gevraagd per mail mbt de maat en zeer snel en goed geholpen. Top service!
- April
Laagdrempelig onthaal en goede begeleiding, goede adviezen, meedenkend, het is een feestje om kinderkleding te kopen