Ik heb het vorig jaar aan mijn schoonzoon en aan mijn schoondochter cadeau gegeven. Het is een prachtige en gezellige formule. ik heb de muntjes die over waren op mogen maken, zó leuk. Dus ik zou ze wel zelf ook wel willen krijgen:) Ik heb ze dit jaar nog een keertje gegeven aan hun zodat ze het nu kunnen gaan beleven zoals het moet en ik het heb gedaan haha
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marjo De Windt
- Mamama
Dit blijft een mooi concept, goede keuze wb deelnemende restaurants
Hoe zou je Local Taste beoordelen?
- Hugo van Loon
Perfect!
- Angeline Daems
We hebben 2 plekken bezocht tot nu toe, dat was naar tevredenheid
- Jorien van Es
Komt afspraken na.
- Eduardo H.
Je krijgt voor een mooi bedrag de mogelijkheid om diverse restaurants uit te proberen. Ik heb op deze manier al vele leuke tentjes gevonden. Gezellige en mooie eet gelegenheden maar ook leuke tenten om ff te relaxen op een terrasje of binnen met een mooi en gezellig drankje. Het is echt een aanrader.