Toevoeging huisnummer van mij 31-2 is door uw bedrijf weggelaten en pakket is bij de buren (winkel) bezorgd. Huisnummer 31 is van de winkel. De eigenaar heeft naam onbekend gezegd en pakket is retour afz gegaan. Terwijl ik jumbo heb aangegeven omdat ik niet thuis was die zaterdagmiddag. Ik had al een planning gemaakt om die namiddag nagels te zetten bij iemand en mijzelf. Diegene is voor niks gekomen (was al onderweg). Heb via jullie website contactformulier ingevuld met bovenstaande tekst maar tot op heden niets gehoord. Niet professioneel.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Linda
- Marit
Ledlamp gekocht.
Hoe zou je Nagelfabriek B.V. beoordelen?
- D.
Heel goede ervaring met nagelfabriek.... paar maanden gelden een verkeerde lamp gekregen, en mocht het kostenloos terug sturen en mijn correctelamp was terug opgestuurd! Ook als ik vragen heb krijg ik heel snel reactie terug op fb!! Geweldig toch!!
- Branka
Snelle verzending en goed verzorgd pakketje
- Mixx
Tevreden over het product en de klantenservice!
- Mailke
Prima, bestellen en een volgende dag in huis, goeie service ook.