Afgehaald in de winkel. Heel vriendelijk en behulpzaam ! 👍
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marleen BONNARENS
- Nathalie Claus
Top! Snel kunnen afhalen.
Hoe zou je Natuurlijkleuk beoordelen?
- Sandra Dierckx
De producten waren zorgvuldig verpakt. Het boek nog eens extra in een leuk papiertje. Vooraf had ik telefonisch contact gehad met een vriendelijke en behulpzame jonge dame.
- Maaike
Alles alweer heel netjes verpakt.
- Martine
Een leuk ingepakt pakje, waar er nog eens een verrassing (het ? bij het boek van Pippa en het magische kerstfeest) in zat. Een voltreffer!
- Carmen Menten
Leuk om open te maken. Mooi materiaal.