Een winkel met een geweldig mooi, rijk en duurzaam assortiment. Zowel voor de klas als voor thuis een heel leuk aanbod. Stéphanie geeft heel lief, maar duidelijk advies. Zeker een aanrader!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Marieke
- Sara
Als kindbegeleister en mama zou ik deze winkel heel erg willen aanraden. Heel leuk speelgoed voor alle leeftijden waar kinderen zelf hun fantasie kunnen op loslaten. Heel vriendelijk en behulpzaam tijdens een winkelbezoek en altijd correct afgehandelde bestellingen. Grote aanrader!
Hoe zou je Natuurlijkleuk beoordelen?
- Jasper
Top service, Stefanie staat vol passie in de winkel. Heel leuke producten!