Geweldige service, ik ben er blij mee; voldoende keuze, goed verpakt en mooi duidelijk met een afbeelding. Wat ik ook heel prettig vind, dat er best wel veel zaden in een verpakking te vinden is. Compliment. De prijs is heel redelijk en het is nb. Bio, prachtig, precies wat ik nodig heb.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Mmanuel
- Verzorgd product.
Levering op tijd en redelijk snel. Hopen dat de zaden het goed gaan doen 🍀
Hoe zou je Zaden.eco beoordelen?
- Deng
Service is perfect! Snelle levering. Hartelijk dank Elmar!
- Marja
Prima kwaliteit en goede communicatie! Fijn.
- Barbara
Snelle levering
- Michel
Ze komen hun beloftes na: goede producten, een redelijke prijs en op tijd bezorgd.