Al voor de derde x wat besteld en ik raad iedereen het aan. Vooral de diamant en Perla..... heerrrlijkkk. Klein scheutje maar en je was ruikt heerlijk en lang fris.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Esther van den Houten
- Debby
Snelle levering en een heerlijk parfum voor onze was!
Hoe zou je Wasparfum.nl BV beoordelen?
- Angela Vera
Makkelijk bestellen en een snelle levering. De wasparfums ruiken heerlijk en de geur blijf je lang ruiken
- Sandy Lozano
Snel levering
- Miguitte Das
Goede en tijdige bezorging
- Sonja Van bochove
Ik vind de geur van het product heel slecht. De meeste geuren waren niet te ruiken na het wassen