De wasparfum ruikt heerlijk
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Karin Antonie
- Iris Rundberg
Leuk extraatje maar doet niet veel
Hoe zou je Wasparfum.nl BV beoordelen?
- Yolanda Vd meer
ik gebruik al maanden de producten van wasgeluk,en nu dus een keer jullie producten gebruikt.ik moet zowat het hele flesje in mijn wasmachine gooien wil ik wat ruiken.ben er zo niet tevreden over.nog duur ook.geef mij de spullen maar van het bedrijf wasgeluk.in verhouding veel goedkoper,goede geur en wel heel snel geleverd.ik bestel niks meer bij jullie.jammer hoor
- Marijke Woord
Snelle levering en vriendelijke mensen
- Peggy van Dijk
Ik heb een proefpakket besteld en inderdaad als je de flesjes opent ruikt het heerlijk. Op kort programma van 20 minuten blijft de geur wel hangen in het wasgoed maar na een regulier programma van een uur op meer ruik je niets. Ik had er derhalve meer van verwacht.
- Willeke Keuter
Super