Ik ben erg tevreden met de snelle levering en enorm leuke verpakking van de producten. Het was zo echt een cadeautje om de sieraden te ontvangen.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Tini56
- Anouk
Hele leuke webshop, ik heb er nu 3 keer besteld en het is me nog nooit tegengevallen. Ze hebben echt een leuke collectie.
Hoe zou je LOUIZ beoordelen?
- Anoniempje
Ik heb een ketting besteld waar ik super blij mee ben! Draag het elke dag en is nog steeds helemaal mooi super goede kwaliteit dus.
- Wanda
Leuk en goede kwaliteit want ik heb ze al 3 weken in op vakantie en ze zijn nog steeds mooi
- Gina
Erg fijne webshop met hele leuke sieraden. Snel bezorgd en leuk verpakt!