Heerlijk snoepgoed! Top verpakt! Zeer snelle levering!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Christina Stel
- Mike Veeneman
Snoep is prima, de verpakking daarentegen vreselijk! Ik had nogal wat besteld, maar echt alle zakken waren kapot! Alles lag door de doos! Mijn vrouw heeft een glutenallergie en kan daardoor niks meer eten van. Het snoep! Echt een zware tegenvaller! De puntzakken kapot, de aluminium kleur zakken gescheurd. Ik weet natuurlijk niet wat de post er mee gooit, maar ik zit ermee. Was een hele grote en dure bestelling! Ik weet niet of ik er nog een keer zou bestellen! Erg jammer
Hoe zou je The Candyshop beoordelen?
- Luciano
Super!
- Sylvia
elke keer perfect. Snelle verzending
- Monique Fonkert
Snelle levering
- Gerda Nijhof
Goed produc, snelle levering en zelfs nog een extra treat.