Pakket goed verpakt en zeer netjes verzonden. Veren heel aangekomen, Mailot is van mooie kwaliteit. Top webshop.
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- John Conte
- Mario Lunenburg
Langer moeten wachten op bestelling dan was aangekondigd. Bestellen ging vlot.
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Bart Van Looy
Ziet eruit zoals geadverteerd. Dus 100% 👌🏻 Misschien een kleine tip. Laat de achterkant van het masker ook zien op een foto.
- Fam
Goed. Levering kon wat sneller. Duurde 3 dagen
- G.J. van der Linde
Voor 16.30 uur besteld ...morgen geleverd. Donderdag 09-10-2025 om 11.20 uur iets besteld en wordt met een beetje geluk pas dinsdag 14-10-2025 geleverd? De eerste keer bij jullie is ook gelijk de laatste keer!
- Bloem
Snelle service en inhoud was goed verpakt.