wacht na 7 dagen nog steeds op de levering
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
bedrijf en product prima, bezorging niet
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
Een heel fijn en prettig bedrijf! Door mijzelf een fout gemaakt, door hun opgelost door een simpel telefoontje.
- Anoniem
Tweede keer dat ik hier iets haal. Had iets heel erg nodig, weer niet geleverd maar wel aangeven dat dit wel gedaan is. Melding van gemaakt. Moet ik maar even 7 dagen wachten of het wel binnen komt. Nee, jullie zeggen morgen in huis. Prima als het 1 dag langer duurt. 2 dagen nou nee. Maar maandag? Bijna een week later hopen dat het er maar is en veelste laat? Sorry. Maar dit kan niet. En helemaal niet 2x achter elkaar. Tweede kans gegeven. Weggegooid. Hele evenement die ik had verpest. Doe wat aan jullie bezorging en help jullie klanten.
- Anoniem
ok
- Anoniem
Altijd top service ( behalven met online bestellen dan duurt het mega lang )