Helemaal prima! Eind van de middag een bestelling gedaan binnen een half uur kreeg ik bericht dat het zelfs die dag nog op de post ging. Niet dagen wachten dus, top top top!
Goedgekeurd
Lid van WebwinkelKeur sinds 2025
Regelmatige monitoring
Duidelijke voorwaarden
Klachtenbeheer
Echte ondernemer
WebwinkelKeur Reviews
Onpartijdig beheerd door WebwinkelKeur. Lees ons beleid en de voorwaarden.
- Anoniem
- Anoniem
Zeer goede ervaring. Per mail zeer snel contact en snelle reacties. Bestelling zelfs aan huis afgeleverd!
Hoe zou je Feestartikelenshop.com beoordelen?
- Anoniem
Mooie venetiaanse maskers gekocht,, makkelijk om te bestellen en prachtige producten. Ik ben er blij mee..
- Anoniem
Heel erg goed. Snelle levering. Normale prijzen en zeer duidelijke webshop!
- Anoniem
aanschaf sinterklaas artikelen.
- Anoniem
Goed tot zeer goed